Cześć!

Dziś przedstawimy Wam jak wyglądała nasza wycieczka w góry, dokładnie do Brennej, gdzie zdobyliśmy szczyt Błatnia. Podróżowaliśmy wspólnie z klasą IVa, Vb oraz trójką wspaniałych nauczycieli: paniami Magdaleną Wyrembelską i Justyną Pindel oraz panem Damianem Mikołowiczem. Zbiórka odbyła się o godzinie 7:30. Około godziny 8:00 wyruszyliśmy autokarem do Brennej, a przed 9.00 byliśmy już na miejscu.

Pogoda dopisywała, wiał lekki wiaterek i przygrzewało słoneczko.

No i tam dopiero wszystko się zaczęło… Najpierw wchodziliśmy najtrudniejszym szlakiem (czarnym). Wszyscy po paru minutach się zniechęcili, ponieważ był to dość trudny szlak. Po krótkiej przerwie ruszyliśmy w dalszą drogę. Wszyscy podziwiali piękne widoki i inne cuda matki natury. Po  chwili weszliśmy na łatwiejszy szlak (zielony). Następnie na polanie zrobiliśmy sobie krótki odpoczynek. Po drodze napotkaliśmy kilka innych grup, które też przyjechały zdobyć ten szczyt. Po niespełna trzech godzinach byliśmy u celu. Zrobiliśmy sobie tam wspólne zdjęcia i wszyscy dumni i zarazem głodni zeszliśmy do schroniska, gdzie czekała na nas przepyszna pomidorowa.;)      Niektórzy uczniowie poszli przybić sobie pieczątki do pamiątkowej książeczki i kupić różne pamiątki. Następnie zeszliśmy trochę niżej do rancza, gdzie można było kupić różne posiłki jak np.: frytki, placki czy oscypki. Wszyscy zadowoleni zaczęliśmy powoli schodzić w dół. Oczywiście nie obyło się bez wpadek, ale to już mało ważne. :)

Do autokaru wsiadaliśmy o godzinie 15:30, a przy szkole byliśmy po 16:00. Wszyscy zmęczeni tą jakże wspaniałą wycieczką wróciliśmy szczęśliwie do domu.